در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، با تصمیم هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی)، «سیدمصطفی فیضاردکانی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جایگزین «حسین مدرس خیابانی» شد.
